farmorheladan

Alla inlägg den 24 januari 2020

Av Gun-Britt Svensson - 24 januari 2020 14:37

Hejsan!! Har väntat på att få en ny varmvattenberedare installerad men nu så kom det en rörmokare igår kl. 08.15 jobbade hela dagen blev klar strax efter 16.00 Vilket slitjobb! Först tömma på allt varmvatten nästan 300 liter sen stänga av vattnet därefter ut med den gamla och ställa ut torkskåpet i vardagsrummet under dagen. Det gick men det var tufft oj oj!! Han använde ju en kärra på 2 hjul så klart men tungt ändå! Idag kom snickaren och snyggade till mot taket så inte rören syns.

 

 

          Så här ser Varmvattenberedaren ut. "Lånad bild"

 

Cyklade ner till Kupolen och handlade lite på "Normal" där finns lite av varje som jag behöver.

     Fortfarande besväras av värk i hö ben så jag går sista gången till Naprapaten på onsdag få se om det blir bättre snart! Köpte Tigerbalsam först men det förpestade hela huset det går inte att använda så nu skickade jag efter "Linnex Rub" som Naprapaten rekomenderade. Man blir så varm utav den luktar också lite men inte som den andra!

 

 

Tigerbalsam.

 

 

           Linnex Rub.

 

                                                 

                                       Hejsvejs!!!

              

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards