farmorheladan

Alla inlägg den 23 november 2019

Av Gun-Britt Svensson - 23 november 2019 16:34

Hejsan!! Då var det dags för Julmarknad i Gustafs.Susanne har bokat bord där. Otur med vädret bara, rått och duggregn emellanåt. Jag tänker på böckerna hur det ska gå med dem, men Susanne säger att hon har önskat tak! Tur va väl det!
Det var lite trixit att hitta dit för oss men fram kom vi.
Lerigt och blött där bilarna skulle parkeras, hoppas vi inte kör fast!!
    Någon knackar på min axel det var Astrid som tittade efter oss. Sen gick vi till deras bord det var inne i Ladan kunde inte bli bättre! Det var folk där som provsmakade och handlade av Susanne precis då. Affärerna gick bra tydligen så kul!   Astrid va lite sugen så jag bjöd henne på en hamburgare. Frågade Astrid om hon orkar till 17.00 Jaaa inga problem, hon verkade trivas. Så jag och Leif åkte hem efter ett tag.
Fick skura bort all lera från våra stövlar när jag kom hem!

                                                  


                                                                            Hejsan!!

                                         De har riktigt trevligt!

                                             Mor & dotter!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards