farmorheladan

Alla inlägg den 11 november 2019

Av Gun-Britt Svensson - 11 november 2019 14:22

Hejsan! Idag var det dags för en kontroll i Avesta av min maskin. Har nu sovit med min APAP i någon vecka som den heter. Varför har jag inte börjat med en sån tidigare?! Men bättre sent än aldrig!
Sov utan i natt eftersom jag skulle iväg så tidigt, packade ner hela alltet i går kväll. Märkte skillnaden idag var mycket mera trött!! Så klart om man slutar andas flera gånger i timmen det är inte hälsosamt. Känns ju jättebra att det gör skillnad!
       Gick in på Turistbyrån och köpte varsin poslinsmugg till oss och fyllde på min reskassa ifall det blir någon busstur.

 

 

 

                                                  

                                                                     Hejsvejs!



                                               

                                                

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards