farmorheladan

Alla inlägg den 5 november 2019

Av Gun-Britt Svensson - 5 november 2019 19:28

Hejsan! Nu börjar det bli kallt ute så man får sätta på sig både vantar och mössa då man ska ta en promenad. Igår gick jag till Lidl fram och tillbaka skulle handla lite som finns där. Solen sken så det var riktigt skönt. Idag blev det en tur till ICA Kupolen men det var kallt idag så jag var riktigt klädd.

      Är fortfarande inte bra i revbensfrakturen jag fick efter tippen den 2/10. Men det går väl över så småningom!

       Vi var hem till Fam B och grattade 5-åringen i söndags nu som blivit frisk från sin förskylning, han blev så glad för sina paket! Lite försenat men destå roligare nu. Bilarna kryssade runt våra fötter!! 

     Efter fikat så tittade vi på snöslungan som Peter köpt till vintern så han väntar väl på att det ska bli mycket snö i år!   

 

                                                  
           Hejsvejs!!

 

 

    

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards