farmorheladan

Alla inlägg den 25 juli 2019

Av Gun-Britt Svensson - 25 juli 2019 00:04

Hejsan! Idag ringde vi och hörde om Karl-Erik & Berith var i Lerbäcken för det var så länge sedan vi var dit. Som tur va så svarade Berith och de var där t.o.m helgen. Då kommer vi snart till er en sväng, och det blir trevligt sa Berith! Tog med en kladdkaka som jag visste fanns i frysen för mina hembakta bullar var slut här hemma men i stugan finns det!
De var på gården då vi kom Berith, Karl-Erik & Mikael det är så jättevarmt ute idag så vi satt i skuggan och drack kaffe.
     Var in i huset och tittade och det har blivit så mycket bättre nu när de håller på och rustar.
Igår 23/7 tisdag hälsade vi på ett par som Leif känner eftersom Leif brukar åka med honom upp till Särna förut. Och på f.m hade jag ett hembesök tappade något på tån. Trodde den gick av först men smärtan klingade av till nästa dag så det är nog inte så illa.

                                  HEJSVEJ

                                           Karl-Erik & Leif.

                                                 AJ AJ AJ!!!                                                   


                                          
  

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards