farmorheladan

Direktlänk till inlägg 27 juni 2019

Astrid 13 ÅR

Av Gun-Britt Svensson - 27 juni 2019 20:17

Hejsan!! Idag har vi firat Astrid på 13 års-dagen! Inga leksaker längre på önskelistan för nu är det andra saker som gäller! Nagellack, ritblock av bättre kvalité. Hon tycker mycket om att teckna! Fick också lite ramar som hon önskat sig och lite mera smått och gott. Fick en jättefin radio med massa finesser utav sin mamma & pappa.

    Astrid hade bakat sin tårta själv idag och den var en jättegod med jordgubbar.         Fick smaka Susannes hårda bröd som hon bakat det var mycket gott!!

 

                        Astrid är en riktig gymnast! 

 

Det var inte så varmt idag men det är uppehållsväder det får man vara glad för! Efter fikat åkte Leif och jag till Borlänge för att vara där någon dag.

 

     Igår hade vi besöka av Per-Åke & Ellen i stugan det var så trevligt att träffas. Tog en tur med vår bil och visade runt hur det ser ut i "Siljansbygden".

    

                                       

                                         Hejsvejs!!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun-Britt Svensson - Måndag 22 april 23:40


Hejsan! Idag åkte vi och hämtade TV:n på Elgiganten som de kalibrerat. Den som vi haft i stugan är trasig så det ska bli en ny nu. De hade nedsatt pris förra veckan därför passade vi på. Fick sån lust att baka matbröd idag så jag jag gick in p...

Av Gun-Britt Svensson - Lördag 20 april 01:38


Hejsan! Idag är det Lennarts Födelsedag så jag ringer och hör om det passar att vi kommer över och grattar. Det gjorde det vi var välkommen. Vi åkte direkt hem till dom så kanske vi hann träffa Monica. Men tyvärr hon hade hunnit iväg till sitt arbete...

Av Gun-Britt Svensson - Torsdag 11 april 16:15


Hejsan!! Idag 10/4 onsdag hade jag och Monica kommit överens om att ses i Borlänge. Hon har en klipptid på "City-saxen" kl 10.00. Efter det ska vi träffas nere på Almas Café. Jag gick lite innan hon ringde, ner till stan, men när jag var vid gam...

Av Gun-Britt Svensson - Fredag 5 april 22:23

Hejsan!! När jag tittade ut genom fönstret i morse var det alldeles vitt ute som det vore julafton. Tråkigt när det var snöfritt och de hade börjat tagit upp grus från vägarna. Man var ju lite förvarnad för detta eftersom vi tittar på vädret varje da...

Av Gun-Britt Svensson - Torsdag 4 april 15:26

Hejsan!! Idag i 12.00-tiden så cyklade jag ner till Kupolen för man vet inte när snöovädret kommer hit. Det kändes rätt kallt utomhus. Skulle hämta min medicin som de beställt men fick bara ut av en sort. Behöver den andra sorten också men den hade e...

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards