farmorheladan

Alla inlägg den 28 maj 2019

Av Gun-Britt Svensson - 28 maj 2019 06:26

Hejsan! Monica kom i morse cirka kl 10.10 som vi bestämt. Promenerade till Resecentrum och väntar in Falu-bussen. Punktlig kommer den och vi kliver "ombord".
    Vi börjar med att leta upp ett café så vi kan få lite gott morgonfika! Efter det var det dax för lite shopping!
Det jag ville köpa var en större snygg väska. Sen fick det väl bli något mer om jag såg nåt. Fick se fräscha Skjortor så jag köpte en på Dressman till Leif, alltid kul få ge bort något.
Sen skulle vi hitta ett matställe och äta på och vila benen en stund.


   

Fastnade för denna väska. "Det står ju Gun-Britt på den" sa Monica F tydligen min smak.


Maten va riktigt god och personalen var så trevliga!! Jag åt kebabtallrik och Monica falafel. Fick smaka en "grönsaksbulle" av Monica har aldrig ätit denna rätt tidigare. Varför inte men jag föredrar nog mitt val!
Träffade en kollega sedan 80-talet har inte sett henne på många år, det va trevligt hon kom fram och gav mig en kram. Men har försökt komma på hennes namn men inte då!

                                        Hejdå!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards