farmorheladan

Direktlänk till inlägg 26 november 2018

Till Domnarvets VC igen!!

Av Gun-Britt Svensson - 26 november 2018 15:13

Hejsan!! Har haft ont i hö knä så gott som hela november, fick ju kortisonspruta där den 23/11 har blivit något bättre. Men det är inte slut med det, haft ont höger vad som tilltagit i smärta visade Leif igår och jag hade ett stort blåmärke! Blev lite orolig ifall det skulle vara en trombos eller en större kärlbristning?
Ringde VC tidigt i morse och fick en jourtid 2 timmar senare fick då träffa en läkare som jag kände väl! Blev undersökt, som tur va ingen trombos det var ett åderbråck som spruckit läck det kan göra jätteont!! Skönt för det är inte farligt enl Dr.

                                          Hejsvejs!!

                                  Mitt ben idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun-Britt Svensson - Lördag 16 mars 23:54

Hejsan!! Jag vill då inte ha något mera snö men vi får väl ta emot det som komma skall. Det blir väl slut nån gång så vi får vår! Men det dröjer nog än ett tag. Gissa om jag blev snopen i morse när jag tittade ut genom fönstret och såg all snö...

Av Gun-Britt Svensson - Lördag 16 mars 15:19

Hejsan!! Jag ska berätta lite hur det är hemma hos oss just nu. Den 7/3 började det komma smygande på mig en trötthet, torr i halsen och hosta som tilltar mer & mer! På natten till den 8/3 hosta med andnöd (jävla rökning!) tänker jag då!! Slutade rök...

Av Gun-Britt Svensson - Fredag 8 mars 00:59

Hejsan! Efter frukost så åkte jag och Leif en tur till stugan. Vi vill se hur det ser ut där så allt är som det ska. Man tänker på all snö som kommit i vinter, som tur är det branta tak. Allt var ok! På hemvägen åkte vi in till Ulla och drack ...

Av Gun-Britt Svensson - Måndag 4 mars 01:45


Hejsan!! Idag var det Peters Födelsedag han blir 46 år nu. Ja tänk va tiden går man är både mamma och farmor det är jag väldigt lycklig över! Det är det bästa som hänt mig!! Det var fika hos dem idag och Susanne hade bakat gofika till kaffet!! ...

Av Gun-Britt Svensson - Fredag 1 mars 19:57


Hejsan! Nu är jag hemma igen efter en trevlig vecka i Stockholm hos min syster Rigmor! Hennes döttrar besökte oss, det är ju mycket enklare för dom komma till Rigmor än att vi ska åka till dom. Det var ett par år sedan jag var hit på besök, str...

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards