farmorheladan

Alla inlägg den 10 november 2018

Av Gun-Britt Svensson - 10 november 2018 01:35

Hejsan! I går var jag och Leif och tog influensasprutan vill inte bli så sjuka som förra året! Fast vi hade ju tagit spruta då också men det blev ju bom tyvärr. Bättre tur i år.
Träffade ju svägerskan Anna-Karin i kassan på Sjukstugan då vi alla fall var dit ville jag höra om det ev fanns någon akuttid kvar för mitt onda knä? Fick snacka med en sköterska som sa att gången nu är först bedömning av sjukgymnast därefter ev läkartid. Men jag tror kanske jag behöver en kortisonspruta sa jag. Ja kanske det men det får sjukgymnast som sagt .... Hon skulle höra av sig, efter 10 min ringer en annan syrra, välkommen på måndag 11.15 till sjukgymnasten. Bra! Det var snabbt marscherat!!

 

 

 

   Lånad bild och jag hag ont i vänster knä.

 

 

Knäled med artros.


       

    Hem fixa käk och därefter hälsa på min väninna för att få instruktioner om hur hennes kisse ska skötas! Hon ska resa bort i helgen träffa son & sonhustru som väntar sitt första barn.
Monica hade bakat sååå god äppelkaka till kaffet!

                                                  


                                                                 Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards