farmorheladan

Alla inlägg den 29 oktober 2018

Av Gun-Britt Svensson - 29 oktober 2018 01:31

Hejsan!! I morse kom Leif in med frukost på säng, det gör vi alltid då vi fyller år. Sen gick jag upp gjorde mig iordning och gick ner.
Började med att fixa till det som ska vara då fikagästerna kommer sen. Hade sms att de var välkommen till 15.00
Först kom Catarina efter cirka 10 minuter fam Boström sedan Inger & Lennart sist kom Monica S. Det va så jättetrevligt få rå om allesamman. Utav Catarina stickade strumpor & minibelysning, fam B elvisp, Inger & Lennart vackra blommor och jumper och Monica två långa vita ljus batteridrivna. Av Leif biljett för att se och höra Peter Karlsson i februari. Såååå jättefina och Bra saker de hittat på till mig!! 

        Vi hade en jättetrevlig eftermiddag tillsammans med gott fika och barnen lekte med varandra. Småttingarna var lite blyga i början men tinade upp efter ett tag.


 

                  Sååå fina blommor av Inger & Lennart likaså jättefin jumpers!!


 

  Ljusen i trädockan blir bra kommer att brinna hela mörka hösten & vintern 


                    Strumpor är alltid bra för nu kommer kylan snart! 

                                                    

                       Tack för en trevlig dag!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards