farmorheladan

Alla inlägg den 22 september 2018

Av Gun-Britt Svensson - 22 september 2018 18:19

Hejsan!! 21/9 Började dagen med att besöka en ny kund som behövde fotvård. Det var så trevligt att träffa den damen hon var så glad för att få min hjälp nu när hon inte längre klarar av det på egen hand. Berith ringer då jag är hos henne  de vill komma och hälsa på oss. Toppen tycker jag ringer dig snart är snart klar här säger jag.

      När jag kom hem ringnde jag upp Berith och tyckte det skulle bli sååå kul att träffas. Jag sätter mig på cykeln och vevar iväg och köpte något gott till fikat på "Almas".

      Sen kom de om ett par timmar det var ett tag sedan vi sågs då vi varit i stugan hela sommaren.

      De stannade kvar så vi kikade på Idol för det vill ju Leif & jag följa så klart! Ungdommarna är så duktiga i år svårt veta vem som är bäst men jag har ju mina favoriter. Borlänge-idolen är bara för mycket i min smak, fast jag bor där!!

       22/9 Leif börjar idag med att göra sig i ordning för att åka på begravning i Leksand då en granne i byn vid  sommarstugan gått bort. 

      Då han kom hem så dröjer det inte lång stund förrän det ringer på dörren och där står Inger & Lennart! Men sååå trevligt Kom in så nu fick vi sitta och prata lite med dom också det och fika upp resten sen igår.

 

Äldsta fiket och bästa i stan!! 

 

 

                  Mycket gott att välja på

      

                                         Hejsvejs!!

   

    

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards