farmorheladan

Alla inlägg den 1 juni 2018

Av Gun-Britt Svensson - 1 juni 2018 15:33

Hejsan! Kan inte erinra mig att vi haft sånt vackert väder sån lång period!? Hela maj månad har varit strålande sol! Idag är det 22 + i ån och det är ju rinnande vatten.
Jag åkte ju på en förskylning så jag väntar med att bada ute någon dag till. Vill att det går över någon gång.
Leif håller på med att återställa vedboden då snön brakade in taket på den i mars i år då snön började bli tung! Just då hade vi influensa båda två så det blev som det blev. Men tur i otur inget av värde gick sönder (förutom utbyggnaden då så klart).
Vi tog en biltur bort mot Limobruk där har det blivit olikt sig nu stora delar av ladugården är riven likaså stora huset som var fallfärdigt tvärs över vägen. Fick ej åka med bil över ån efter översvämningar kan jag tro.
Brukade ju åka ut hit och bada i Siljan förut då det är så långgrunt.

                                       Hejsvejs!

              Det börjar ta form nu sedig för Leffe.

[Bild]

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards