farmorheladan

Alla inlägg den 12 maj 2018

Av Gun-Britt Svensson - 12 maj 2018 02:17

Hejsan! Idag efter frukost gick jag ut och rensa lite ogräs. Det växer ju också så det knakar lika som allt annat!
    Jag & Leif cyklade ner till IKEA för jag ville köpa en ny potatisskalare men där fanns den inte. Leif bjöd på glass där, sen cyklade vi hem. Vi pratade om vi skulle åka ut till Cattis stuga ifall hon är där.
    Därefter tog vi bilen, åkte först förbi Lidl för jag behövde tvättmedel sen köpte jag ett paket pinnglassar. Sen åkte vi iväg mot stugan.
Då vi kom fram så var både Cattis & Kjerstin där. Trevligt tycker vi, då fick vi träffas det va ju ett tag sedan. Vi hade med oss små pinnglassarna som vi bjöd på. Vi stannade bara en timme för Cattis skulle kasta löv innan kl 15.00 i Fågelmyra.
    När vi kom hem så började regna och åska efter ett tag, Monica F skulle komma förbi och bestämma vilken dag vi åker till Uppsala. Hon kom då det slutat regna och vi bestämde den 22/5 det skulle passa fint för oss båda!! Vi får inte gå ifrån traditionerna en gång om året tar vi tåget dit för en heldag!

                                        

                                       Hejsvejs!!         

                                     

Denna katt brukar komma och spinna och vill gärna stryka sig mot en och kurra. Men idag "högg" hon mig? Hon är "höggravid" katten det kan ju bero på det? Vem vet.

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards