farmorheladan

Alla inlägg den 1 maj 2018

Av Gun-Britt Svensson - 1 maj 2018 01:49

Hej igen! Idag ska mina barnbarn komma till oss då "lillebror" är på babysim med mamma Susanne. Jag vet att de gärna vill ha frukt så jag cyklade till ICA Kupolen efter frukost.
Köpte en god lactosfri glass också till fikat de gillar barnen.
Leif tar en cykeltur innan de kom, och är borta ganska länge, men han träffade en bekant så det var därför han blev borta så länge.
Susanne hjälpte mig med bloggen som visade på framsidan att jag hade 3 barnbarn men nu så är det rätt antal!
De stannade inte så länge hos oss de skulle hem och grilla och ha lite trevligt. Det var 18 år sedan de träffades ikväll!
När vi blev själva sa jag! I kväll går vi ut och äter det händer så sällan! Sagt och gjort bytte vi om och cyklade iväg. Det blev en lyckad kväll!!

                                 Tjingeling!!

 

Det va jättegott! Leif åt fläskfilé med kantarellsås och jag filé Oskar med gorgonzolasås innan började vi med grönsallad.

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards