farmorheladan

Direktlänk till inlägg 12 januari 2018

Tjugonda Knut dansar jag julen ut!

Av Gun-Britt Svensson - 12 januari 2018 14:42

Hejsan! Idag har jag plockat bort julen och varit upp med den på vinden. Så skönt det känns när det är klart

ska bara byta gardiner i fönstren i köket ska bara ladda för det kanske få nåt i magen först.

    Har varit i Hedemora tisdag och torsdag och jobbat och det blir lika nästa vecka. Kul och träffa sina arbetskamrater efter helgen. Har inte varit där under hela december det har varit bra. I går morse när jag gick till bussen (06.45) var det 16.3 grader kallt så det va riktigt kallt!! Just nu har vi -4 grader. Nu ska jag fixa lite mat till oss fast Leif börjar med att koka en kaffetår till oss.

      Leif ska på ishockey i kväll nere på stan och titta på storbildsTV. Få se va jag hittar på.

 

                                    HEJSVEJS!!!

    

    

      

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun-Britt Svensson - Söndag 24 mars 20:44

Hejsan! Igår ringde Peter och ville vi skulle komma till dom som idag och äta. Så klart vi tackar ja det var längesen vi sågs, jag har ju varit sjuk i 2 veckor. Kl 14.00 vill de vi skulle komma till dom. Vi åkte först till Willys och köpte gula tulpa...

Av Gun-Britt Svensson - Söndag 24 mars 18:59

Hejsan!! Idag blev vi bjudna av Cattis på mat på nyöppnade pizzerian bredvid oss, i gamla "Östermalms livs". Clara kom också med för hon är här över helgen då hennes farfar inte mår så bra. Det var jätteroligt, för vi träffas ju inte så ofta då hon o...

Av Gun-Britt Svensson - Onsdag 20 mars 22:21

Hejsan!! Skönt att min förskylning med hosta & snuva äntligen är över!! Det var en långdragen sjuka denna gång fy tusan!! Som tur är så klarar sig Leif denna gång från detta, det är jag glad för! På lördag ska vi ut och äta med Cattis hon ska bjuda ...

Av Gun-Britt Svensson - Lördag 16 mars 23:54

Hejsan!! Jag vill då inte ha något mera snö men vi får väl ta emot det som komma skall. Det blir väl slut nån gång så vi får vår! Men det dröjer nog än ett tag. Gissa om jag blev snopen i morse när jag tittade ut genom fönstret och såg all snö!! Pr...

Av Gun-Britt Svensson - Lördag 16 mars 15:19

Hejsan!! Jag ska berätta lite hur det är hemma hos oss just nu. Den 7/3 började det komma smygande på mig en trötthet, torr i halsen och hosta som tilltar mer & mer! På natten till den 8/3 hosta med andnöd (jävla rökning!) tänker jag då!! Slutade rök...

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards