farmorheladan

Alla inlägg den 18 augusti 2017

Av Gun-Britt Svensson - 18 augusti 2017 19:17

Hejsan! Vädret är ju lite upp och ner Leif har varit i stugan 14/8-17/8 för jag jobbade i Hedemora tisdag & Torsdag denna vecka och då passade jag på att träffa Monica S i onsdag 15/8. Hade ju tänkt vi skulle ut och plocka lite blåbär den dagen men det blev inte det väder vi hade önskat. Så vi umgicks och hade det trevligt istället. Vi åkte sedan på Lidl och jag fick handla lite som fattas hemma. Var också på Kupolen för Monica skulle handla en sak till stickningen och jag nya gummistövlar. Vi hade en jättetrevlig dag tillsammans     

     Sen om vi backar lite så frågade vi om Astrid fick komma och vara hos oss fredag 11/8 t.o.m söndag 13/8. Det ville hon ju så gärna men Vilgot blev lite putt som inte fick komma med men det kan vara bra för dem att komma en och en någon gång tror jag.      Vi bad dem ta cykeln med till Astrid för vi kunde ju ut och cykla lite om vädret tillät. Visst blev det Cykla vi visade Astrid Allfarvägen där Peter och Susannne bodde innan de fick barnen, och där Peter gått på Dagis och årskurs 1,2 & 3. Sen också var jag och Peter bodde på Allfarvägen 97C  . Nu får det räcka ska vi cykla runt hela Borlänge sa Astrid till slut?    Vi åker och köper en varsin glass på IKEA sa Leif JAAA bra Idé! Då blev hon nöjd tyckte vi haft en toppendag!

 

 
  

 

   Idag har jag och Leif varit hem en sväng till Inger & Lennart och fikat och umgåtts lite. Gav Inger skott utav Sankt Paula lite ovanliga som jag fått av en kund.

 

                                   Kram på er!!                                       

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards