farmorheladan

Direktlänk till inlägg 30 juli 2017

Särnafrämmande!

Av Gun-Britt Svensson - 30 juli 2017 13:30

Hejsan!! Det ringde i min mobil på lördag eftermiddag. Det var min systerdotter som undrade om vi är i stugan för de åkte förbi Sollrön för en stund sedan om de kunde titta in. Jättetrevligt här sitter vi alldeles själv nu så det passar utmärkt! De hade varit hit för länge sedan när deras barn var små så de va lite osäker om de skulle hitta. Jag beskrev vägen för Marita men gick ändå emot en bit men hann inte långt förrän de blinkade och vinkade så jag åkte med dem fram till stugan.
     De ville bara in och heja och ta en liten paus innan fortsatt resa hemå..Så klart det blev längre vi hade inte setts på bra länge så det var mycket att snacka om. Så trevligt det va, och de åker ju förbi våran stuga när de åker till eller från Särna. Så det här kan de ju göra om igen om vi är på plats!

                                HEJVEJS!!

                            Marita & Leif.

                                                  

                                                         Jag & Marita

                                                                     Owe.                                           




                                             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun-Britt Svensson - Måndag 22 april 23:40


Hejsan! Idag åkte vi och hämtade TV:n på Elgiganten som de kalibrerat. Den som vi haft i stugan är trasig så det ska bli en ny nu. De hade nedsatt pris förra veckan därför passade vi på. Fick sån lust att baka matbröd idag så jag jag gick in p...

Av Gun-Britt Svensson - Lördag 20 april 01:38


Hejsan! Idag är det Lennarts Födelsedag så jag ringer och hör om det passar att vi kommer över och grattar. Det gjorde det vi var välkommen. Vi åkte direkt hem till dom så kanske vi hann träffa Monica. Men tyvärr hon hade hunnit iväg till sitt arbete...

Av Gun-Britt Svensson - Torsdag 11 april 16:15


Hejsan!! Idag 10/4 onsdag hade jag och Monica kommit överens om att ses i Borlänge. Hon har en klipptid på "City-saxen" kl 10.00. Efter det ska vi träffas nere på Almas Café. Jag gick lite innan hon ringde, ner till stan, men när jag var vid gam...

Av Gun-Britt Svensson - Fredag 5 april 22:23

Hejsan!! När jag tittade ut genom fönstret i morse var det alldeles vitt ute som det vore julafton. Tråkigt när det var snöfritt och de hade börjat tagit upp grus från vägarna. Man var ju lite förvarnad för detta eftersom vi tittar på vädret varje da...

Av Gun-Britt Svensson - Torsdag 4 april 15:26

Hejsan!! Idag i 12.00-tiden så cyklade jag ner till Kupolen för man vet inte när snöovädret kommer hit. Det kändes rätt kallt utomhus. Skulle hämta min medicin som de beställt men fick bara ut av en sort. Behöver den andra sorten också men den hade e...

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards