farmorheladan

Alla inlägg den 17 maj 2017

Av Gun-Britt Svensson - 17 maj 2017 18:44

Hejsan!! Idag har vi onsdag 17 Maj Norges nationaldag så där firas det nu kan jag tro!

     Vi är hemma och tar det lungt idag, Leif har varit i stugan sedan söndag till idag ochAstrid & Vilgot har varit hos mig två nätter, kom i lördags och åkte hem i måndags då Peter hämtade dem efter sitt arbete.  Vi har haft sååå kul, i söndags gick vi till Norra Backa och käkade på IKEA farmor bjöd   

    Var till Hedemora igår och jobba hela dagen kände mig ganska så slut då jag satt på bussen hem. När jag steg av bussen i stan vid hemkomsten köpte jag 2 askar jordgubbar (belgiska) 60:- för två de var riktigt goda!! Bakade en sockerkaka när jag kom hem för det kan ju vara gott att äta till.

      Idag har jag gjort kalops till middag det blev riktig gott, men kommer ihåg mammas kalops den var något alldeles extra som jag minns, kan det vara för att hon hade älgkalops montro? va vet jag?

Känner att jag börjar få en liten förskylning hoppas den går snabbt över!

 

 

  Dom var jättegoda söta och alla var fina!!

 

                          Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards