farmorheladan

Alla inlägg den 19 februari 2017

Av Gun-Britt Svensson - 19 februari 2017 11:53

Hej igen!! Börjar nästan få lite vårkänslor då solen visar sig varje dag. Februari har varit en sån varm månad som annars kan innehålla en köldknäpp, nåt knas är det nog allt! Det har ju varit lätt att klä sig i vinter man har sluppit långkallsingar det tycker jag varit skönt! Snöskottning har det inte blivit mycket av heller (ännu vem vet). Bara det inte blir mycket regn i sommar istället det vore inte trevligt!! 

    Men som det är nu kommer nog snart någon visa upp första vårblomman i tidningen. Promenerar nästan varje dag någon km, vill gärna röra på mig och nu behöver jag inte halka heller. 

    Fick upp frukost imorse av Leif det smakade jättegott, han sitter nere och kikar på skidor på TV.

    Ska nog ta mig en tur nu medans solen är varm.


 

 

Jag och Leif härom dagen. När vi åker över Siljan som är på båda sidar. Titta vilka vackra frostiga träd!!

 

 

Skulle upp och titta hur det blev då 10 STORA träd tagits ner på tomten. De måste göras ifall de skulle ramla över husen!

  

 

 

             Solen är vass nuförtiden!

 

 

                                   Hejsvejs!!! 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards