farmorheladan

Alla inlägg den 10 februari 2017

Av Gun-Britt Svensson - 10 februari 2017 15:58

Hejsan!! I tisdags var jag ute och gick och tog en runda ner på Norra Backa. Leif har skjutsat runt mig och hämtat mig från alla hembesök jag haft så jag vill göra han lite glad idag. Vet att hans eltandborste är på upphällningen så det blev en Oral-B till honom, en blå sådan. Dagen efter köpte jag en till mig också fast en rosa, hade ju tänkt vänta ett tag men min sluta fungera!!     

 Ja visst man kan skratta åt det faktiskt, så precis att den strejkade dagen efter.

 

 

 

                               En sån fick Leffe

 

 

 

              Det här blev min så vi kan skjilja på dem.

 

Vilken skillnad det var idag då jag borsta med den då laddningen var klar!! Som natt & dag!!

   Idag har jag inte varit ut och promenerat hoppar över det idag.

 

                                        Hejsvejs!!

 

 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards