farmorheladan

Alla inlägg den 19 december 2016

Av Gun-Britt Svensson - 19 december 2016 00:51

Hejsan! Jag och Leif har varit ute och köpt julklappar tillsammans och var för sig också. Det är mycket att stå i så här före julen. Men det är svårt med fantasin nuförtiden tycker jag! Förr kunde jag komma på lite "fiffiga" klappar men nu är det trögt tycker jag! Har pyntat och slagit in alla paketen men upptäckte nu att två till ska slås in. Bakat saffransbullar och längder. 

 


 


Sen har vi varit i Östermalmskyrkan och tittat på Luciafirande i Astrids klass. Det var så fint de är så duktiga att sjunga så många fina sånger. Här ett litet smakprov.

 

 

 

Astrid på Luciafirande i kyrkan.

 

 

 


                               Skymning!

 

Snön ligger kvar men det har töat bort en del får hoppas att det får stanna över julen så det blir lite stämning! 

 

                                                   Natti Natti!!

 

 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards