farmorheladan

Alla inlägg den 14 november 2016

Av Gun-Britt Svensson - 14 november 2016 01:08

 

Hejsan!! Leif brukar alltid fixa frukost men för ordningens skull ska väl jag ta mig ner före honom då det är Fars Dag. När allt var klart i köket hörde jag honom däruppe så jag ropade Godmorgon!! Jag kommer ner du behöver inte bära upp tyckte Leif, för det är faktiskt ganska obekvämt käka frukost i sängen! 

 

    

 

       Igår fick jag hjälp av Susanne med min skrivare och så har jag beställt nya färgpatroner till den som kommer till veckan. Så nu går det att skriva ut igen! Susanne fick besök av sin syster och lilla Olivia idag det blir roligt för barnen då moster stannar några dagar!

      Så knackade det på dörren och Leif öppnade och utanför stärkande Cattis som vill gratta honom på Fars Dag. Hon stannade på fika och det var så trevligt att få en pratstund. 

       Imorgon ska jag frosta av frysen för det är dags nu för det har samlats en del is som jag vill få bort! När det är klart då känns det jätteskönt! 

       

         

                                           Hejdå!!        

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards