farmorheladan

Alla inlägg den 26 oktober 2016

Av Gun-Britt Svensson - 26 oktober 2016 10:18

Hej igen!  Idag ingen vanlig onsdag lilla Gilbus fyller 2 år tänk va tiden går!! Grattis på dig från Mommo & Leif!! Han kallar mig för det fast jag är Farmor.

Hela tisdagen är jag hos Gilbus men då Susanne kommer hem går jag ner i "mitt" rum och somnar och släpper allt ansvar! Det har ju varit tufft idag när jag inte kännt mig nåt vidare pigg! Men som tur va sov han efter lunch cirka 2 timmar sen vaknade jag av hans ljuva stämma (Mommo Mommo!) så ropar han när han vaknar och är jätteglad!

    Peter kom ner till mig och frågade mig om jag vill åka hem när jag mår så här? Ja det är lika bra men det är ju jättetrist att det blev så här men va ska man göra? Jag åt lite mat innan Susanne skjutsade hem mig och jag känner att jag gjorde rätt så skönt komma i sitt eget när man mår så här.

    Pratade med Peter på morgonen och det var han som jobbade idag och Susanne är hemma med Gilbus torsdag fredag.

    Sen har hon en vecka kvar då hoppas jag att detta är överstökat!

 

 

 Honungsvatten får räcka i medicinväg för mig.

               

                                      Hejsvejs!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards