farmorheladan

Alla inlägg den 21 maj 2016

Av Gun-Britt Svensson - 21 maj 2016 21:26

Hejsan!! Nu har det gått någon dag igen och det har varit både sol & regn. Man får passa på mellan skurarna om man vill ha lite frisk luft!

      Leif känner sig lite bättre i sitt revbensfraktur och inget annat konstigt har dykt upp heller som tur är! Hoppas han tar det lite lungt i fortsättningen nu men det ligger nog i hans natur att skynda på!!  Har försökt tala om för honom att man måste inse sina begränsningar och lära sig be om hjälp ibland!! Känner flera som numera tar hjälp med fönsterputsning det är inte dumt.

     Var hem till en dam denna vecka och hon hade haft fönsterputs innan mitt besök Vilka ljuvligt rena fönster så rena fönster "vetesjutton" om jag får hur jag än gnider!!

     Var hos Susanne i Djurmo den 10/5 mammas 101 årsdag om hon hade varit med oss. Susanne skulle sitta i seminarie hela dagen så jag skulle få rå om lillgossen alldeles själv!!   Gilbus är så lätt att ha hand om äter bra, sover bra, vi får hoppas det håller i sig! Visst har han humör också om det behövs och det är bara bra. 

 

 

 

                  Det var underbart väder den dagen!!

 


   

          Gilbus vill gärna skjutsa Astrids dockvagn.

 

  

 Så en annan sak de var ju lika Suveräna och dansa igår så det skulle varit 2 skor!!

 

   

 

 

                               Hejsvejs!!!!  

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards