farmorheladan

Alla inlägg den 3 april 2016

Av Gun-Britt Svensson - 3 april 2016 17:22

Hejsan!! Idag hade vi en heldag med våra grabbar som kom i morse kl 10.15 Ola frågade Leif när jag brukar vakna ( vilken hänsyn ha ha ha) de kom överens med Leif att dyka upp vid cirka kl 10.00 Peter kom först och lite senare kom Ola och deras andra hälfter skulle komma lite senare också.

    Innan vi skulle äta gick jag, Moa och mammorna bort till lekparken med barnen så de fick leka av sig lite.

    Gilbus tycker mest om att prova sina ben nu när han går och går   

 

 

                     Sommarbild i lekparken!

 

    Jag hade gjort en stor benfri fläskkotletts-stek kvällen innan så det var bara att göra såsen dagen efter och koka potatis och morötter. Jag  bad Susanne om hjälp med såsen så det skulle bli bra, hon är ju van att reda såsen med majsmjöl. Lactosfri grädde blev det förstås också det blev riktigt gott!!

     När de var klara med det som skulle göras hos oss så åkte de hem till sitt och jag och Leif fick gå och vila efter en händelserik söndag!

 

                                     Hejsvejs!!

     

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards