farmorheladan

Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Gun-Britt Svensson - 20 februari 2016 14:44

Hejsan!! Lördag 20/2. Leif gjorde frukost i morse det har varit jag flera mornar ett tag nu, tänkte vi skulle återgå till vanliga vanor igen!! Väntar tills jag hör Leif börjar i köket då går jag upp. Fick en god frukost med allt som ska vara. Gissa va jag gjorde, häller över mig hela koppen kaffe som tur va var den inte så hett    ! Så nu går tvättmaskinen!!

 

                      Vilken otur det blev lite mera tvätt!

           

Det är inte ofta det händer mig trots mitt synbortfall som tur är.

    Sen ringde min telefon och Astrid & Vilgot kommer till oss då Peter, Susanne & Gilbus är till Willys och handlar. Jag spelade luffarchack med barnen det tycker det är så kul jag vann en gång sen förlorade jag! Att det kan va så kul när jag förlorar ha ha ha ha!!

   Just nu vräker snön ner utanför fönstret kl 15.08 men jag skottade sist! 

                                          Hejsvejs!!! 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards