farmorheladan

Alla inlägg den 18 februari 2016

Av Gun-Britt Svensson - 18 februari 2016 23:33

Hejsan!! Ja idag var det dags igen för att fortsätta med tand nr 2 så jag får en krona där också   .  ! Man måste ju ha nåt att tugga käket med ha ha ha!!

      Det va riktigt trevligt att vara där idag skrattade om allt vi pratade om. Berättade att jag för länge sedan arbetat som tandsköterska hos en tandläkare i stan. Hon kände till honom. Skojade med henne och så om det kniper någon gång kan du ju alltid ringa mig. JA! får jag det, det är lite ont om tandsköterskor nämligen. Nej du detta va ett skämt det är över 40 år sedan så hur mycket minns jag och så mycket nytt som kommit till. Där gick gränsen men det va kul skoja med henne.

    Hon höll på med mig i 1, 5 timme jobbigt att gapa så länge men det gick bra ingen hostatack tack och lov!!  

 

     Tandkrona.

 

     Imorgon bitti ska Leif skjutsa mig på hembesök till två äldre damer det blir trevligt träffa dom.

 

 

                                     Du borde prova!                

                          

                          Härligt med ett Fotbad!

  

 

                                     Hejsvejs!!!





Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards