farmorheladan

Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Gun-Britt Svensson - 12 februari 2016 12:50

Hejsan! Nu äntligen börjar vi kvickna till så man kan säga att det vänt om denna förb...de hosta vi haft så länge gubben och jag! Trodde ett tag att Leif fått lunginflammation men som tur var så slapp han det.

     Det ringde på dörrklockan igår och in kom Peter och Astrid det var så roligt de stannade till en stund det va så trevligt! Peter skjutsar barnen och hämtar dem nu och det går så bra och Vilgot stortrivs att åka med pappa.

     De hann inte mer än gå förrän det ringde igen på dörren då var det Camilla som ville hämta min pärm och göra momsredovisningen hemmavid så hon hör av sig idag vad jag ska betala in till skatteverket. Hon är sig lik lika glad och pigg men massor med jobb som det verkar.

         Idag har det kommit ner snö hela f.m så det är alldeles vitt ute.

 

 

 

  Såg denna söta bild på kissen som får snöboll på huvudet!

             

                                    Hejsvejs!!   

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards