farmorheladan

Alla inlägg den 3 februari 2016

Av Gun-Britt Svensson - 3 februari 2016 14:01

Hejsan!! Hostar från "tårna" känns det som ibland det är för djä....ligt jobbigt!! Man ser ut så man blir rädd för sig själv ha ha ha!! Kännde att det knäppte till i höger sida under bröstet tror att jag fick ett revbensbreck av nogot slag för nu gör det ont då jag hostar för hårt. Säger som pappa det går över om 100 år ha ha ha.

 

 

   Här på bilden syns en svår revbensskada på båda sidor likaså båda nyckelbenen den personen har nog svårt andas och hosta undrar va som hänt?? Som tur är det en teckning!!

 

 


   Vi får glädjas åt solen skiner idag ska gå ut med sopor får ta den syren.

     Det knackade på dörren och det var vår granne som ville snacka med Leif, Kom inte in Tommy sa jag för det här ska du inte ha!!! Vi är skitdåliga bägge två!! Men han kom in i alla fall och stängde dörren och stod på mattan i hallen och tala!! Få se hur det går??

   När jag duschade idag var det ett helt företag blev helt slut efteråt!!

      

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards