farmorheladan

Alla inlägg den 25 januari 2016

Av Gun-Britt Svensson - 25 januari 2016 22:56

Hejsan! Bytte Tandläkare för ett tag sedan, blev så less på folktandvården fick ny tandläkare varje gång. Synd bara på min T-hygenist som var alla tiders. Ska få två tandkronor gjorda en blev klar idag mycket nöjd. Ni ska få en bild på mitt garnityr. Tanden längst in är det. 

 

 


Min nya tandkrona.

 

 

Jag är så nöjd med min nya tandläkare hon är så snäll och trevlig och verkar kunnig tycker jag. Bra kringpersonal finns där också som hjälper henne.

     Leif var hos en tandläkare förut som skötte allt själv, sög och torkade och rörde och blandade ihop det som skulle vara?? Så vill jag då inte ha det nej tack! Här går det lugnt till väga inget stress det är positivt!! 

      Jag och Leif här tittat på Idrottsgalan ikväll det är alltid kul att kika på och imorgon ska jag till Hedemora VC så nu ska jag sova några timmar.

 

                                             Natti Natti                                  

 

      


Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards