farmorheladan

Alla inlägg under oktober 2015

Av Gun-Britt Svensson - 5 oktober 2015 01:16

Hejsan! Härligt höstväder med strålande solsken. Jag är ute och går varje dag nu för att få tillbaka mina krafter igen. Hostan har börjat gett sig som tur är. Promenerade till ICA MAXI idag och gick runt där lite. Köpte lite som jag kunde bära hem. 

     Då jag kom hem så fixade jag maten som idag blev köttfärsbiffar med fetaost inuti det blev riktigt gott. 

      Imorgon ska jag börja lite smått och jobba göra två hembesök inte så långt hemifrån. Men jag cyklar dit i iallafall det är bäst. Pratade med vår granne idag och hon och maken har varit så kanonförkylda och det gick ner i bröstet höll i nästan 14 dagar samma skit som jag låter det som. 

   

                     Det fina vädret skulle visst fortsätta 

 

 

 

  

 Lite mera kläder har jag nu då hösten är här!

 

                             Hejsvejs!!!!          


Av Gun-Britt Svensson - 2 oktober 2015 01:07

Hejsan! Idag skulle Astrid komma till mig efter skolan men det får bli en annan gång då jag inte känner mig alright! 

     Leif & grannen var upp till stugan och tapetserade idag det blev kanon!! Valet av tapeten blev utmärkt det var roligt! Ska dela en bild sedan då jag får ta en från Leif i ett obevakat ögonblick.

     Cyklade ner på stan en sväng idag för att få lite frisk luft sedan behöver jag köpa en Tidbok för 2016. Jag har kännt mig piggare det får jag säga. Så det blev bara fram och åter. 

   Nej Astrid kom inte till oss efter skolan för Susanne ringde till mig och de skulle hinna hämta henne själv idag. Det var väl lika bra kanske för jag är sååå trött efter denna pers!!! Men jag fick lite "Ågren" så jag ringde upp Susan ville de skulle förklara ordentligt för tösen att det passar bättre när alla är friska & krya. 

3/10 Fredag idag och jag tog mig en ganska lång promenad idag för att känna hur det går framför allt för att få frisk luft!! Köpte påfyllnad på mitt Resekort Datatrafik. Nu är det snart dax ta någon dag på VC igen innan de ringer.

      Efter vi ätit så plingar det på dörren och jag går och öppnar det är Cattis vi får besök av. Jag berättar om min förkylning men det skrämmer inte henne så hon går upp Leif och där sitter vi och berättar om resan till Rhodos som var så lyckad. Visar också bilder i har på datorn som hon tyckte va toppenroligt att se. 

                     Visst va det lite drygt eftersom man varit dålig en vecka!

 

                                                  Natti!! Natti!!

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards