farmorheladan

Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Gun-Britt Svensson - 28 oktober 2015 00:03

Hejsan!! Ja visst är det så kände det när jag kom hem efter jobbet  i Måndags varit i Hedemora hela dagen. Är ju op för snarkning 1995 så allt är ju borttaget bara ett stort svårt hål!! Brukar alltid tycka det är lite läskigt när man är hos Tandläkaren och de lägger ner mig plant!! Tänk om jag sväljer nåt eller sätter i halsen?? Men jag är noga med att informera om "Hålet" ha ha ha   Blev hes nu och fick hosta så nu halvsitter jag och sover fick ju inte luft förra gången när Rigmor var här så man blev ju skraj!! Det blir inte lika besvärligt som sist för jag känner mig pigg så det är nog övergående.   

      

Här syns det på bilden vad som tagits bort vid operationen.

Det är 20 år sedan jag blev op, de första åren va väl bra men visst snarkar väl jag igen. Men inte som förut, de har slutat med dessa ingrepp numera va jag vet, för dåliga resultat.


 

 

   


 En sån bettskena blev jag erbjuden först att de skulle ta avtryck och göra men jag ville bli op direkt eftersom snarkningen var sånt sånt besvär för mig och min omgivning (tydligen).

   

      Var på Ullas 60-årskalas i lördags som hon hade hemma hos sig det var som vanligt god mat och dryck. Det var flera barn med och de hade jätteroligt de hördes. Vi hade samlat pengar till henne för hon vill väl ut på någon resa va det lider så småningom.

    I söndags fick vi rå om Astrid & Vilgot då Peter, Susanne och lilleplutt var till affären. Fick också besök en em av Ola med familj det var roligt!

     Skulle varit på hembesök idag men ringde återbud. I måndags 26/10 blev Gilbus 1 år och imorgon 28/10 fyller jag 63 år tänk va tiden går i alla fall!! 

 

                                          Hejsvejs!!

     

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards