farmorheladan

Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av Gun-Britt Svensson - 15 oktober 2015 17:54

Hejsan!! Idag lyser solen och det är riktigt skönt ute.

    I tisdags var jag på Hedemora VC och jobbade hela dagen,  lika trevligt komma dit varje gång. Ska försöka boka en dag där varje vecka så de har lite framförhållning.

     I onsdags morse fick jag hjälp installera min nya Laserskrivare av Susan som jag köpt, det gick gallant. Gilbus är så snäll lite gosse, han var så nöjd hela tiden med att sitta  hos mig eller Leif då Susan höll på med skrivaren.

     Efter det var det dax för att åka på hembesök för mig, så jag cyklade till Paradiset och vädret var underbart skönt!!

     Idag har Leif varit iväg och köpt tapeter till köket i stugan det blir sååå fint och rent nu när det blir nymålat och nya tapeter i både rummet och köket. Tvättat och strukit dukar och gardiner har jag gjort så det blir frächt.

 

 

 

Denna tapet har vi valt nu till köket   .

 

 

Denna tapet har suttit i mååånga år men nu försvinner den

fast den här är faktiskt ett strå vassare tycker jag!! Men tyvärr den finns inte längre   

 

                                        Hejsvejs!!!

      

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards