farmorheladan

Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av Gun-Britt Svensson - 11 oktober 2015 00:08

Hejsan! Lördag kväll är det nu och jag har krupit till sängs med surfplattan och ska skriva några rader. 

        Behöver en ny skrivare för min har packat ihop den vill inget mera! Bad Susan komma hit i torsdags och försöka om hon kunde få fart på den, men icke! Vi beställde en ny på nätet och denna gång en Laserskrivare! Hoppas det blir bättre den är också med färg och svart/vit. 

       Då vi var klara med beställningen säger jag till Susan, kan inte någon av barnen få sova här i natt? Jo visst det går bra! Då gick jag in i rummet och frågade, Vilgot vill du sova hos farmor i natt? Jaaa!! Astrid du får sova en annan natt blir det bra? De blev nöjda som jag hade bestämt. Vilgot somnade så skönt på en gång efter jag läst en godnattsaga. 

      Lilla Gilbus reser sig upp nu och går bredvid, kryper gör han med fart så det gäller att hålla ögonen på gossen! Lika go & glad är han fortfarande!! Nionde tanden håller nog på att göra entré för kör med handen i munnen och dreglar mera än vanligt. 

 

         En sådan Laserskrivare kommer på måndag hoppas jag blir nöjd med den!! 

 

                                             NATTI NATTI!!!!

 

 

 

 






 

 

 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards