farmorheladan

Alla inlägg den 28 september 2015

Av Gun-Britt Svensson - 28 september 2015 21:17

Hej på er!! Jag har haft min kära syster på besök en vecka hon kom måndag den 21:a kl. 15.55 reste hem idag måndag 12.45 Vi har haft så trevligt denna vecka träffat Inger & Lennart som bjöd på god mat och Monica har vi hälsat på förstås i nya lägenheten. En kväll bjöd Monica oss på Tacos men tyvärr blev det bara Rigmor som åkte dit. Inger kom över till henne också men Lennart hade åkt på samma skit som jag en rejäl förkylning. 

       Jag och Rigmor testade Handelsbussen en dag och gjorde Kupolen runt   riktigt bra var det och trevligt. 

        Inatt har det varit svårt sova jag vaknade till med ett ryck mitt i natten fick inte luft HELT tätt kasta mig ur sängen veva med armarna och till slut kom det lite syre jag fick dödsångest fyfan!!!!! ALDRIG ALDRIG mer ett bloss det är ett år sedan men det är därför det alltid slår sig på mina luftrör. Skitotäckt!!! Jag råder alla som blossar slutaaaaa medans tider är!!!!! 

 

   

 

                                          

 

Översta bilden: Rigmor tagen av mig men inte vid  detta tillfälle. Nedersta bilden: Jag som skippar efter luft!!

 

 

 

 

                                     HEJSVEJS!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards