farmorheladan

Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Gun-Britt Svensson - 1 juli 2015 00:29

Hejsan!! Har jobbat i Hedemora några dagar, i fredag 26, igår 29 och idag 30/6 för nu ska jag göra ett längre uppehåll tänkte jag. Som jag har det där så bestämmer jag när det passar mig att komma ner och jobba.

     Man besväras av mygg i Hedemora!! och annan smått skit som flyger i luften och bits, det är tråkigt satt ute och fika idag var tvungen gå in för all mygg som kom direkt och ville käka på oss. Det finns många sjöar runtomkring så det är väl inte så konstigt att det kläcks sånt otyg!!

     Har gratulerat Astrid på sin 9 årsdag det gjorde vi i söndags och det var strålande sol!! Hon blev så glad för sina paket bl.a så fick hon Barbie Ken och Lego Friends och gummisnoddissar så hon kan göra flera armband.

     Dagen innan så hade hela Familjen varit till Furuvik och haft en trevlig dag tillsammans!

       

   

 

 

 

                              Mätt & Belåten

 

                                  Hejsvejs!!                     

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards