farmorheladan

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Gun-Britt Svensson - 7 juni 2015 19:22

Hejsan!!   Inte har det blivit något bättre väder inte JO, en dag hade vi fint då passade vi på att fika ute det va i fredags 5/6. Grannfrun låg och rensade i rabatten så hon kom över och vi hade en pratstund över kaffekoppen. Om det bara slutar att  regna så ska jag fortsätta och skrapa på staketet sa hon. När jag skrapade hade jag en himla tur då var det bra väder så jag hann klart mitt då. Kan heller inget mer för jag fick så jä.. ont i handleden. 

     I morgon gör jag och Monica vår årliga Uppsalaresa på som består av tåg 07.52 sen åker vi från Uppsala 16.24 och hoppas att det inte blir nåt krångel!!

Shopping god mat och dryck så får vi hoppas på BRA VÄDER!!!

Förra året hade vi fint väder och när vi kom hem hade det varit dåligt hela tiden, så kan det va.

      Astrid kommer imorgon ska sova här för hon ska cykla till Kvarnsveden med klassen jag hoppas verkligen de får finväder då!!!   

 

                                  Tjosan Tjosan!!

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards