farmorheladan

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Gun-Britt Svensson - 29 maj 2015 17:30

Hej igen!! Ja nu är staketet klart och det blev så fint som Leif och grannen Tommy har snickrat & målat. Resten får vi andra göra skrapa målarfärg på staketen som redan finns runt om och det är inte lite! Men vi är ju flera som som ska hjälpas åt! Jag har skrapat det jag har tänkt mig hela vägen inne på vår tomt. Föresten, kan inte göra något mera heller har fått sån värk i handleden vid vissa rörelser eller om jag ska ta stöd med handen Aj aj!!

 


Det var kul att skrapa bara det går över i vänster handleden!!

 


Sån skrapa använde jag, visst den bra!!

 


   I måndags följde Susanne med mig på Kupolen och jag bytte upp mig till en Iphone 6 mobilletefon. Jag hade en Experia Ericson innan som varit bra men senaste tiden bara knasat sig, jag var sååå trött på den!! Få se när jag lär mig den jag kan i alla fall ringa och ta emot samtal det är viktigast!!

 

   Idag var det riktigt blåsväder fy då och så kommer det en skur rätt som det är, vilket väder?? Kallt som tusan man blir lurad då man tittar ut och solen skiner.

 

                                     Hejsvejs!!

           

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards