farmorheladan

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Gun-Britt Svensson - 24 maj 2015 18:54

 Hej på er!! Ska skriva en liten resumé av vad som hänt och va vi gjort de senaste dagarna.

      Kan börja med att i måndags 18/5 fick vi göra en snabbutryckning, en granne vid stugan ringde kl 20.30 och sa ( vill du ha båten kvar så är det nog bäst att du kommer upp och öser ur den och drar upp den på land snarast.) Jag hänger med sa jag, så klart dagen efter ska jag upp 05.30 och jobba.. skit detsamma ville inte Leffe skulle dit själv så där sent. Det gick som en dans hemma igen 22.30 en macka och en kopp kaffe sen somna jag som en stock!! Jaa jag vet jag är lite konstig men jag kan somna på kaffe!

     Har haft Astrid här torsdag natt det var så kul sen hämtade Peter henne på fredag efter sitt jobb. Susanne var till Värmland och hälsade på sin kompis som flyttat dit igen efter några år i Stockholm.

     Leif och jag tittade förstås på Måns Zelmerlöw igår och alla andra 26 bidragen och Måns VANN med 365 poäng lika många dagar som på ett år (kul va den siffran glömmer han aldrig!!)

                              

       

 

 Måns sjöng Akapella och Idoljurryn smalt 2005!!!

 

 

 

 Tio år senare vinnare i Eurovisionstävlingen!! Bra jobbat!!

 

 

                                 Hejsvejs!!!! 

         

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Skapa flashcards