farmorheladan

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av Gun-Britt Svensson - 4 maj 2015 19:11

Hejsan! Idag var det inget vidare väder grått och trist och regnet hänger i luften.   

     Men jag bestämmer mig i alla fall att ta cykeln upp till Service Huset där jag ska hjälpa två pensionärer med fotvård. Leif har ju erbjudit mig skjuts, men det är skönt ute och det är bara lite duggregn så det är ok. Då jag kommit en bit på väg börjar det öka med regnet så det blir att trampa på. Men det är så bra där uppe för man kan ha cykeln under tak framförallt om det är ostadigt väder.

      Det är tyst inne på Service Huset de flesta kanske vilar på maten vad vet jag. Väl ute igen efter mina besök så regnar det som innan.

    Trampar på så fort jag kan för att komma hem. När jag kommer ner till stan så hör jag någon som ropar GUN-BRITT! bromsar in snurrar om och tittar vem det är, jovisst det va en bekant till mig så det blir att stanna till och prata en stund, hon är ute på stan med sin syster idag. 

 

                                       Tjingeling!!!

        

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards