farmorheladan

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Gun-Britt Svensson - 17 april 2015 01:37

Hejsan! Varit i Hedemora hela dagen och arbetat, dagen går så fort Swiss så är det dags att gå till bussen och åka hem. Det är så trevligt träffa fd arbetskamrater, idag bjöd en personal på fikabröd för i morgon är hennes sista dag sedan börjar hon på en privat VC i Ludvika. 

      Idag då jag kom hem så hade Peter och Leif lyfta ut gamla tvättmaskinen och satt in den "nya" Lg 1280. Försökte tvätta med den men den vill inte riktigt så Ola ska få visa hur den funkar. Jag har dragit ut 25 sidor handbok om tvättmaskinen så det finns att läsa om den.

 


                     Så ser min nya tvättmaskin ut.

 

    Igår följde jag med Susanne på ett gympapass som har prova på i en månad nu. Det va svårt hänga med på "Zumba" som det hette. Vill nog testa nåt annat en annan gång. 

 

     

En Zumba grupp men inte den vi var med i.

 

Var så sugen på att tvätta och få iordning min nya tvättmaskin så Leif fick ringa till en kille vi känner. Som tur var så skulle han in till Borlänge idag (fredag) så det blir att vänta in reparatören. Visst fixade han den alla tiders så nu så går den hela tiden, så nu vet jag hur den funkar!!!   

   Idag blev det Lax i ugnen och det var riktigt gott och vitt vin till! Varje gång då jag dricker vin till maten blir jag sååå sugen på en cigg efter maten!! Men det går över. För cirka 7 månader sedan tog jag sista blosset hoppas jag innerligt!!!   

                                               

                                          Tjingeling!!    

 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards