farmorheladan

Direktlänk till inlägg 22 mars 2015

Söndag 22 mars

Av Gun-Britt Svensson - 22 mars 2015 18:40

Hejsan!! Jag skriver lite vad som hänt i helgen så det blir lite resumé. Börjar med fredag 20/3 Jag och Inger hade bestämt ta en runda på stan för att se om det finns nåt sätta på kröppen.

   Vädret var väl inte så lockande precis snöblandat regn!! Men vi brydde oss inte om det gick iväg ändå! Vi gick förbi en frisör så blev Inger sugen att prova den va så billigt! "det står ju på rot" brukar hon säga och det är ju så sant!! Men jag går in på hemvägen då sa hon.

   Vi skulle först till Qwarnströms och därefter så gick vi till Lindex och sen till Boråsboden där jag köpte mig ett par blå jeans. Det blev också Tyllströms skor hittade där ett par sköna promenadskor hade riktig turdag!!

    Sen knalla vi hemåt tog vägen förbi frisören där vi gick in och Inger frågade om hon fick bli klippt? Varsågod sa mannen och så började han klippa (kul att få sitta och kolla) han var sååå noggrann och Inger blev jättebra i håret framförallt så va Inger mycket nöjd!!! Vilken turdag för oss båda!!!

  Lördag 21/3 Knackar på hos Monica så vi tar en promenad till Norra Backa där vi handlar lite för min del blev det BLOMMOR på Blomserriket. Sen bar det av hemåt.

    Lånad bild visst är det vackert! Köpte också Pelargoner.

 

  Söndag 22/3 Jag promenerar till Dollar för att köpa lite smått men tur jag va varmt klädd fy vilken snålblåst.

 

                                              Hejsvejs!!

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun-Britt Svensson - Onsdag 24 april 22:20

Hejsan!! Idag åkte jag till min väninna i Hedemora och hälsade på det var så länge sedan jag var hem till henne. Vi gick och åt mat på Acropolis en restaurang på stan. Det var god mat, jag åt fisk & Monica köttfärsbiffar hon bjöd mig på det.       Se...

Av Gun-Britt Svensson - Måndag 22 april 23:40


Hejsan! Idag åkte vi och hämtade TV:n på Elgiganten som de kalibrerat. Den som vi haft i stugan är trasig så det ska bli en ny nu. De hade nedsatt pris förra veckan därför passade vi på. Fick sån lust att baka matbröd idag så jag jag gick in på COOP...

Av Gun-Britt Svensson - Lördag 20 april 01:38


Hejsan! Idag är det Lennarts Födelsedag så jag ringer och hör om det passar att vi kommer över och grattar. Det gjorde det vi var välkommen. Vi åkte direkt hem till dom så kanske vi hann träffa Monica. Men tyvärr hon hade hunnit iväg till sitt arbete...

Av Gun-Britt Svensson - Torsdag 11 april 16:15


Hejsan!! Idag 10/4 onsdag hade jag och Monica kommit överens om att ses i Borlänge. Hon har en klipptid på "City-saxen" kl 10.00. Efter det ska vi träffas nere på Almas Café. Jag gick lite innan hon ringde, ner till stan, men när jag var vid gamla S...

Av Gun-Britt Svensson - Fredag 5 april 22:23

Hejsan!! När jag tittade ut genom fönstret i morse var det alldeles vitt ute som det vore julafton. Tråkigt när det var snöfritt och de hade börjat tagit upp grus från vägarna. Man var ju lite förvarnad för detta eftersom vi tittar på vädret varje da...

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards