farmorheladan

Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Gun-Britt Svensson - 28 februari 2015 18:48

Hejsan!! Ja tänk att till och med jag sitter framför TV:n nu när det är skidor tjejer då är det extra spännande tycker jag! Idag var de taggade framförallt norskorna hörde man, Kalla också men hon sa att det började kännas lite sliten efter alla loppen så jag är glad när jag kommer i mål. Aj aj aj va ska det bli tänkte jag? Men hon pinna på bra i början för att inte tala om Therese Johaug som skida på som en raket!! Det var en fröjd för ögat att se henne vilken tjej väl värd sitt GULD!! Kalla hade en svacka i mitten av loppet men kom tillbaka igen och plocka dem en efter en i spåret tills hon låg på medaljplats ännu en gång!! Till slut efter ett spännande lopp blev det Johaug guld, Björgen, silver & Kalla Brons!!!

 

     

               Guldtjejen ingen rådde på!!!

 

 

 

     Silver & Guldtjejen till höger!! Vilken glädje de visar!!

 

 

 

        Våran Charlotte Kalla som är en riktig vinnar(skalle)!!

                                 Idag blev det Brons!!


                                  Vilken begåvning!! 

 

 

                                      Tjingeling!!!   

 

 

                                 

 

 

 













Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards