farmorheladan

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Gun-Britt Svensson - 15 februari 2015 15:13

Hejsan!! Solen skiner och jag tog en promenad runt stan och orienterade mig lite på Hagalund dit jag ska på tisdag. Bra att vara ute i tid veta vart man ska, kikar förstås alltid också på datorn också ibland drar jag ut en karta om det är "knöligt" att hitta.

     Jösses Amalia va det är halt på vissa ställen rena svallisen så jag är rädd för att ramla faktiskt.

     På hemvägen gick jag in på ett Café längst upp på Hantverksbyn (nästan nyöppnat) och köpte varsin lingonkaka med vaniljsås till Leif och mig till em.kaffet Den va sååå god Mums!! Bra det är öppet på Söndag t.o.m

 

 

 

 Visst är det gulligt litet fik? Det ska ni prova nån gång!! 

 

                                         Hejsvejs!!

    

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards