farmorheladan

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Gun-Britt Svensson - 8 februari 2015 18:25

Hejsan! Igår 7/2 var vi en tur till Inger & Lennart först tänkte vi dricka en kaffetår hemma men då sa vi att den kan vi ta på Kometg istället det är mycket trevligare!!   Inger satt uppe och stickade på nåt och Lennart var ner en sväng på stan men han skulle inte bli borta länge. Vi var inte där lång stund förrän han dök upp lagom till fikat  . Nybakta bullar som var så ljuvligt goda, för min del blev det två st kunde inte låta bli!!

      Leif skulle fixa maten igår och jag skulle få nåt som han visste jag tyckte om! När vi varit hemma en stund och det var dukat så åkte han iväg och kom tillbaka efter ett tag med Thaimat som han vet jag älskar!! (Jag var nog kines eller thai i mitt förra liv?) Delade på en vinflaska "franskt vitt" jättegott! 

         Idag på em fick vi besök av Cattis som varit ute och sportat och ville ha en kaffetår. Självklart roligt att hon titta in så här spontant. Hon hade med en mörk chokladkaka från Anton Bergh som var MUMS!! Glömde titta hur många % choklad men den var bra svart.

       

   

 

Nu hittade jag den som jag kan rekommendera!!

 

                          Tjingeling!!      

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards