farmorheladan

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Gun-Britt Svensson - 2 februari 2015 07:42

Hejsan! Vi hade för länge sedan bestämt att se denna komedi för att Daniel är rolig det vet vi ju sen tidigare men Isabella är ju bara snygg!! Någon sådan här roll har hon aldrig spelat hon är en fd Bond-brud.

     Inger & Lennart kom ner till oss kl 17.15 satt sig ner och prata en stund innan vi gick iväg i snövädret. Leif cyklade för att kunna snabbt komma hem sen och sätta på kaffe. Men jag, Inger och Lennart promenerade ner i snö i luften och oplogade trottoarer bitvis (mest hela vägen). Jag hade reserverat 4 platser på datorn salong 3 rad 6 stolar 56-59 riktigt bra blev det.

    Väl framme så drog de priset från våra presentkort 105 kr för mig och 85 kr för pensionär. Rätt bra rabatt tycker jag eller hur. Ska nog fylla på mitt kort vid tillfälle. Varje gång säger man att vi måste gå på BIO lite oftare det är ju rätt trevligt!!

   

         Jag rekommenderar den om du behöver skratta!!

 

                                           Tjingeling!!!

 

                               

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards