farmorheladan

Alla inlägg den 25 december 2014

Av Gun-Britt Svensson - 25 december 2014 02:22

Finns det nå snälla barn här? Nu är det äntligen julafton ♥ som alla barnen väntat så länge på! Vi är bjudna till Susanne o Peter där var det så trevligt Leif var Tomte, det räknade barnen ut. Skulle vara kul att någon gång låta en granne eller nån annan de inte kände rycka in. Astrid börjar väl bli lite för stor för att gå på sånt nå mer, då får hon väl spela med och lura brorsorna.♥

   Snart skulle väl Tomten dyka upp! Peter hade sett en Tomte på moped i Djurås så inte vet jag om det är för lite snö med slädar nu?? (sant inte skämt).

    Men så kom då äntligen den de väntat på....

 

 Vilgot är överlycklig och vet inte hur fort paketen ska delas ut. 

  Tomten har en kasse från Clas Ohlson säger barnen?? 

Men va kul Farmor! sa lilla damen då hon tog över min peruk.  

 

Jag och Astrid spelade lite riktigt kul!! fick den av gammelmormor från Rörbäcksnäs.

 

                Leffe blev trött efter julmaten

 

       Imorgon juldagen tar vi det lite lugnt sen på annandagen kommer Peter med familj och Catarina och Clara och hälsar på. 

 

                        God fortsättning på Julen   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards