farmorheladan

Alla inlägg den 16 december 2014

Av Gun-Britt Svensson - 16 december 2014 23:52

Hej igen! Varit till Hedemora VC för sista gången i år nu får det vara slut snart på åkande till VC för nu börjar det bli mycket!!

Satte in annons i Annonsbladet i 4 helger för att visa mig och det har gett resultat denna gång må jag säga!! Skrev att jag säljer presentkort på fotvård och det blev poppis!!! En man köpte tre st till sin fru i julklapp. 

      Den 11/12 var vi på Luciafirande i Östermalmskyrkan  Astrids klass sjöng och spelade instrument. Vi hade bestämt att Astrid skulle sova över hos oss eftersom det kan bli lite sent med Lucia.

 

      Jag, Leif, Inger och Lennart har ätit julbord på IKEA i fredags den 12/12 det var inte alls så tokigt det var gående bord och mycket att smaka på så vi blev mätta allesamman skulle jag tro. 

   Sen kom ju stora överraskningen Greta blir rikskändis då damerna på Åkershem Lussade och sjöng!!!! Sen har vi hört och sett henne ett flertal gånger på alla Nyhetesprogram på TV. 

 

 

              

 Luciafirande på Åkershem och Greta blev kändis!!

 

                                             ♥ HEJSVEJS ♥

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards