farmorheladan

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Gun-Britt Svensson - 4 december 2014 20:25

Hejsan!! Igår så fick vi besök av Sundströms på fika och då passade jag på att fråga Lennart om hjälp för luckan till diskmaskinen är så knasig! Den smäller, det är nåt som tar i luckan kan inte förstå? Lennart lade sig ner på direkten för att kolla och syrran ser att det är "snygglisten" som tar i. De krånglar ett tag och Leif tar sen över och fixar det plåtis som han är.

      Idag har jag och Leif ätit Lutfisk Mums så gott det var!! Köpte i en fryslåda denna gång som jag aldrig gjort tidigare och det var alla tiders, fast och fin! Konstigt nog krymte den nästa inget.Tidigare har det alltid blivit vakumpac.

     

Riktigt gott va det!!

 

 

    Leif cyklade iväg och tittade på storbildsTV i en restaurang i centrum det var visst Ishockey 

Leksand-Skellefteå. 

                                 

                                    Hejsvejs!!       

                                            

 


Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards