farmorheladan

Alla inlägg den 28 november 2014

Av Gun-Britt Svensson - 28 november 2014 11:27

Hejsan!! Ja idag så är det Ingers tur att fylla år och denna gång spelar det ingen roll hur hon vänder och vrider så blir siffrorna detsamma! Ringde förstås och grattade och sjöng en truddelutt ur "Ja må du leva". Pratade bara en kort stund för tanken är ju att vi åker över lite senare.

   Satte på mig en kjol för omväxling det är inte ofta det händer ska ni veta.

   Inger bjöd på saffranslängd fylld med mandelmassa, till kaffet som var sååå goda! Inte nog med det så var det också en Frukttårta saftig och god!! 

 

 

Det här paketet är det inte, för då avslöjar jag innehållet. Nu har hon öppnat paketet och blev jätteglad kul sak att få!

 

     I går var jag i Hedemora igen det va inte så trevlig promenad till VC precis för det var så halt. Det var 3 - grader men i Skräddarbacken var det 7-. Idag något mildare på nollan.

 

                                   Kram på er!!

       

Presentation


Farmorheladan

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards